A színház vezetése zászlajára tűzte a kortárs drámairodalom támogatását. Pass Andrea a kortárs magyar drámaírók egyik kiemelkedő tehetsége, aki különös érzékenységgel nyúl családi történetekhez – költői módon artikulálva az ifjúság szeretetvágyát. Ebben a történetben egy kamaszlány beteg édesapjának történetét meséli el a legmagasabb drámaírói színvonalon, katartikus módon.
Főbb szerepekben:
Széles Tamás m. v., Molnár Anikó, Rudolf Teréz Lilla, Labánné Szalai Katalin
Rendező: Kéri Kitty színművész, a MATE Rippl-Rónai Művészeti Intézet színházi tanszékének vezetője és oktatója
„Pass Andrea drámája az első perctől az utolsóig nem ereszt, megtapasztalhatjuk, hogy miképpen fogyatkoznak a korábban megszerzett ingerek, hogyan veszítjük el vagy éppen leljük meg kapcsolódási pontjainkat egymáshoz és az élethez az utolsó pillanatig. Megrendítően személyes történet, amelyben alkotótársam, Frank Flóra koreográfiája mélyebb rétegekkel emeli ki a dráma szürreális és tragikus elemeit, megrendítően tág horizontját. Huszonöt évesen vesztettem el édesapám, aki a zsigereimben, gesztusaimban él tovább. A veszteséget megélni sosem könnyű. De ahogy az előadásból is kiderül: nem vagyunk egyedül. Ez segít.”
Kamaraszínházi előadás
Ray Cooney kortárs brit drámaíró bohózata az álmokról, a reményről szól, illetve arról, hogyan reagálnak karakterei, ha tapintható közelségbe hozza…
Egy letűnt korszak lenyomata, amely ma is érvényes tükröt tart elénk: hőseink áldozatok, megváltást keresők, megbocsátásra képtelen tévelygők, szerelemre vágyók,…
A legjobban megírt magyar dráma. A Bánk bán legújabb színpadi adaptációját (két prózai is több operarendezés után) Vidnyánszky Attila állítja…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!