Odze György-Volt egyszer egy Malév
-A Malév, mint „brand” – nem is a történelem, hanem a kérdés, hogy mitől lett a Malév a szocialista világ legszínvonalasabb (szakemberek által is elismert) légiközlekedési vállalata?
több
-A Malév, mint „brand” – nem is a történelem, hanem a kérdés, hogy mitől lett a Malév a szocialista világ legszínvonalasabb (szakemberek által is elismert) légiközlekedési vállalata?
több
-A „borzalmas” hetvenes évek, a sorozatos balesetek. Véletlenek vagy törvényszerűség? A városnevek: Koppenhága, Kijev, Beirút, Budapest, Bukarest. A Malév elveszítette flottája negyven százalékát, összehasonlítva azt jelenti, mintha az Air France ötven gépét érte volna szerencsétlenség. Személyes élményeim, a repülőtéren töltött évek. 1975, az igazi dráma, a bejrúti tragédia. A világ egyetlen olyan légiszerencsétlensége, amit nem követett hivatalos vizsgálat. Mi volt a háttérben? Negyven év nyomozásának története.
-A „összeomlás” – Politikai rövidlátás, szakmai hibák, vagy a hagyományos polgári repülés megváltozása? Ehhez is egy személyes elem: Pekingben tanúja voltam a kudarcba fulladt Hainan Airlines-Malév együttműködési tárgyalásoknak. Talán ez lett volna a mentőöv?
Az előadóról néhány szóban:
Odze György-Író, műfordító
1983 és 1988 között a Delhi Magyar Kulturális Intézet igazgatóhelyettese, majd a Magyar Tudományos Akadémia sajtófőnöke. 1994 és 1999 között a londoni nagykövetség sajtótanácsosa, később Pekingben a külképviselet vezető diplomatája.
Újságírást és kommunikációt tanított a Szegedi Tudományegyetemen. 2005 és 2007 között külügyi szóvivő, kommunikációs vezető. Számos könyve, műfordítása és újságcikke jelent meg.
A BIOLÓGIAI SOKFÉLESÉG / BIODIVERZITÁS MEGŐRZÉSE Gyócsi Zoltán előadása
Gryllus Vilmos - Nótás Mikulás Zenés játék
Ismert és beszédes példa, hogy Bono, a U2 frontembere egyetlen technológiai befektetésén, a Facebook 2,3%-án több hozamot realizált, mint amennyit…
tétel a kosárban
összesen:
Lejárt a vásárlási időkorlát! Kérjük, állítsa össze a kosarát újra!